Fair Haven, NJ August 27 08

Nu är snart min ledighet över, det var skönt men samtidigt tråkigt att vara ledig mitt i veckan för Elli har jobbat en hel del dessa dagarna. I ren tur igår fick hon ledigt halva dagen. Vilket sammanträffande. Roligt som bara den. Så igår morse satte jag klockan på 7.00 am för att vara duktiga och hinna ut och motionera innan det blev för varmt, men snoozade till klockan 8.00 am och sedan gick jag en promenad med min hund och gick för att säga hej då Elvira som redan har varit i USA ett år och skulle åka tillbaka till Sverige. Tog en dusch när jag kom hem och sedan kom Elli och hämtade upp mig, åkte till en bank i Little Silver för att öppa ett bankkonto till Elli. Men det tog år och dagar för att öppna, segast tanten som fanns där säkert, tog över en timme för att öppna ett konto. Efter det var klart åkte vi till kära Foodtown och handlade lite Sushi för lunch. Sedan blev Brookdale för att betala det sista på kurserna. Skönt att det är avklarat, men kvar är ju måste ju handla sjuuukt mycket inför skolstarten. Puuh. Plus ena boken är svindyr....

Snart kommer mamma och Lotta, pratade med alla hemma ifrån dag. Ska bli riktigt skoj att de kommer och för att få visa mitt nya hem här, måste dock börja spara pengar för att kunna göra något med de. Allt kostar så himla mycket pengar nu, kurserna, kursmaterialet och att leva här.


 Min kursbok i Marknadsföring, bara 655 sidor att läsa. Suck

En trött Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

vad duktig du e som har börjat motionera.. aaa det gäller å spara pengar som ni kan göra något roligt.. tyvärr verkar det som jag inte kommer upp.. iaf inte innan jul.. kanske efteråt om jag inte trivs i Dublin! Jag flyttar ju snart:)

2008-08-29 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0