Fair Haven, NJ August 25 08

Sitter och väntar på min auktion på Ebay ska vara över, har budat på en skolbok som jag behöver. Värsta långa namnet

Contemporary Marketing 12th Ed Boone/Kurtz som bara har 655 sidor. Måste även skaffa en annan skolbok för min andra kurs, men det var så dyr som måste fundera lite över köpet. Så idag har jag lämnat in kursanmälan och betalat en del av summan, 848 dollar blev kalaset på, föräldarna betalar 500 dollar, allting något. Så ska dit imorgon och betala resten, suger att allting kostar så mycket pengar. Så har lite skolångest förtillfället, är så sjukt nervös för att börja plugga här. Tänk om man inte fattar något, i min Marketingclas är 29 andra elever, som tur var i Interior Design är vi bara 15 stycken och jag har Elli med mig.

Har lite dålig feeling omkring körkortet, måste verkligen ta tag i det NU. Men känns så dåligt att man måste göra teoritesten EN GÅNG TILL. Vi har ju körkort från Sverige redan, borde det inte räcka.

Men har i alla fall fått ledig till på Torsdag morgon för att ska jobba hela helgen istället. Fick dock reda på det sent idag, det känns lite B , men ska försöka rå plugga körkortteori och ladda mig mentalt för min skolstart. Imorgon har jag satt klockan på 7.00 am för att ut och spring eller gå blir det nog mest. Måste komma igång med det för kommer ha mycket ledig tid eller beroende på hur mycket tid min egen kurser tar. Så ska börja nog träna på ett gym här i närheten, lite tidsfördriv.

Helgen blev väldigt bra i alla fall, i Söndags tog vi en snabb tur till New York City, picknick i Central Park och runda på 5th Avenue. 5th Avenue är bara himmleriket, så fina saker, men så himla dyrt bara.

Vann precis min skolbok, så har betalat det med, så nu väntas det paket på posten.

En nervös
Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0