Fair Haven, NJ August 20 08

Idag har jag varit hyfsat duktigt, var lite slapp med barnen så blev en del tv-tittande idag, men orkar inte åka iväg med de. Barnen har varit för jävliga idag, bråkat hela tiden och sånt skit. Efter jobbet åkte jag och Pia en tysk au pair till Brookdale Community College, min blivande skola, så skrev in mig och kollade på kurserna. Som det ser ut nu blir det kurserna Intro to Marketing, Floral Design och Intro to Interior Desing. Velar mellan Fashion Merchandising och Design Elements . Vad tycker ni jag ska välja?

Har även bokat hotell i NYC när mamma och lotta är här. Testade Hotel 31, hade ett bra läge och hyfsat pris. Nu är det inte långt kvar till de kommer, längtar.

Måste sova nu har sprängande huvudvärk

En trött Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Ska du börja läsa där? Vad kul:)Jag har ingen aning om vad du ska välja :S Men fan vad kul! Jag har nyheter till dig med! Vi får Skypa någon dag...

2008-08-21 @ 11:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0