Fair Haven, NJ August 19 08

3 månader har jag varit här i USA bortsätt från min snabb visit i Sverige. Känns inte alls som tre månader, tiden har verkligen runnit iväg. Har bara nu 9 månader kvar, lite tungt känns det. Dagen har varit helt okej i alla fall. Åkte med Elvira till Mallet ikväll, blev shopping i alla fall. Handlade jättesöta tyggalgar med rosa och svart mönster och börjat min samling på nagellack, det fick bli det. Så himla många fina färger det fanns. Får se om jag hinner köpa alla innan jag åker hem.

Har nog sett det värsta som kan hända idag på Mallet, två kvinnor som stod och drog i ett barn. Ena kvinnan var mamman och den andra låtsas vara mamman. Så sjukt läskigt, man visste inte säkert vem som var den riktiga mamman. Kidnappning och bortrövning är nog föräldrarna i USA största problem och oro. Usch blev lite skraj för det kan hända väldigt lätt. Själv har jag inget bevis på att mina barn tillhör mig...

Måste säga förändringar är rätt negativ dock... kan fortfarande inte berätta mer.

Kommer jobba nästa hela helgen hoppas att jag får ledig lördagdag och hela söndag. Vill åka till Beachen med Elli eller Freehold Mall eller Outlet, beroende på vädret.


En chockad Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Herregud, vad hemskt! Tänk om någon kommer och gör så på dina barn. Vad gör du då? Fan vad hemskt! Nej, det var ju inte bra med en negativ förändring. Jag som hade hoppats på något roligt och spännande! Keep me update!

2008-08-20 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0