Fair Haven, NJ August 16 08

Äntligen helg, veckan har varit lång och intensiv. Barnen har haft tennislektioner, simlektioner, varit på barnkalas, haft playdate, varit på Hunington... Igår tog jag och Elvira med våra barn ( 7 st) till ett ställe och bowlade, det gick hyfsat bra. Sedan tog vi de till Mc Donalds för att äta. Efter det hade vi en playdate, när Elvira och henns barn hade lämnat så kom det ytterliga 4 barn till, pust! Idag ska jag jobba lite nu, eller se till att barnen inte bråkar. Sedan blir det New York City för min del , måste bara till banken innan och lösa ut min check.

Igår ramlade Charlotte i poolen, hon skulle prata med en av badvakterna men såg inte en grej som låg på marken så föll med huvudet rätt ner i vattnet och skrapde upp knät på kanten. Såg så sjukt roligt ut.


En trött Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Är det inte jobbigt att ta hand om så många barn? Förstår att du blir trött! Hur gick det med Charlotte då?

2008-08-18 @ 11:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0