Fair Haven, NJ August 11 08

Ja som sagt händer det en del saker, vet inte hur framtiden kommer att se ut. Men i alla fall, helgen har varit fullspäckade, I fredags blev det en åktur runt omkring här sedan soft icecream på Lighthouse, muns. Sedan sent blev det en bio, Pinapple Express, dock inte så bra som jag hade trott den skulle vara men somnade som vanligt efter en stund. På lördag begav jag mig in till NYC med Frida för att träffa två andra svenska au pair. Sedan kom Elvira in också så vi åkte till Soho och strossade lite och sedan besökte vi China Town, som var det värsta jag har varit med om, usch, Massa dåliga kopier överallt och massor av turister. En gång räcker, aldrig dit mer igen. På kvällen blev det bio igen, The Sisterhood of the traveling Pants 2, rätt bra men sommade såklart i mitten av filmen typ. I söndags var det dåligt väder, så stack till Freehold Mallet med tre svenska au pairer och sedan till Outlet som ligger lite längre bort, en mascara och läppglans från Lancome och sedan biknin från Victoria Secret.

Vädret har var så konstig hela helgen, i fredagnatt var det 17 C, trodde jag skulle frysa ihjäl. Fick ha varmluft i bilen så kallt kändes det. Hela helgens temp har varit kall, lite skrämmande. Sommaren kan inte sluta ännu.

Funderar på att börja samla på något kanske nagellack från OPI eller gummistövlar, vad tycker ni?


En trött Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hur kan du somna i en biograf? Vad pinsamt Tina:P haha.. Var China Town så hemskt?? Hum, vet inte vad OPI är för märke, men det känns väl lite dumt och spara på gummistövlar. Så nagellack tycker jag.

2008-08-12 @ 15:05:31
Postat av: Lena

Hahaha gummistovlar! Latt!

2008-08-14 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0